»Janez Bricelj je bil vedno zvest filmu in poklicu, ki od montažerja zahteva samostojno ustvarjalno držo nekoga, ki se ne naslanja samo na scenarij, temveč v posnetem materialu išče predvsem potencial za dober film.«
»V času, ko so gibljive podobe sestavni del vsakdanjega življenja, radi pozabimo, kakšna revolucija je bil nastanek filma pred 120 leti in kakšen pomemben prispevek je bil to k zgodovini človeštva in k naši kulturi.«
»Njeno kostumografsko delo so praviloma zaznamovale poglobljene študije celotnih projektov ter posameznih vlog akterjev, saj je vedno snovala kostumografije celostno ter kostum vedno postavljala v natančno premišljen časovni in socialni okvir posamezne filmske zgodbe.«
»Je resnično udaren filmar, je raziskovalec in interpret, predan raziskovanju povsem lastnega filmskega izraza, a tudi prezrtih družbenih skupin, manjšin in skritih dimenzij pomembnih gibanj in osebnosti v slovenski kulturi.«
»Bila prav tradicionalna naklonjenost veliko filmskih ustvarjalcev do Portoroža kot festivalske lokacije in pripravljenost tamkajšnje lokalne skupnosti po okrepljenem sodelovanju tista, ki sta privedla do dokončne odločitve.«
»S trditvijo, da je občinstvo na prvem mestu, se lahko strinjamo, vendar moramo pri tem ostati previdni, zlasti kadar ne govorimo izključno o razvedrilni komponenti filma.«
»Naloga festivala ostaja tudi organiziranje strokovnih predavanj in posvetov s področij, ki se izkažejo za pereča in podajajo odgovore na nove strokovne izzive v spremenjeni filmski krajini.«
»Ker so obfestivalske dejavnosti čedalje pomembnejše, je cilj v prihodnosti oblikovati tudi posebno skupino, ki bi skrbela za njegov konceptualni in izvedbeni del, vključno z odprtjem in podelitvijo nagrad.«